loading...
شهر حباب های نجومی
محصولات آموزشی (یادگیری آسان)


طلا جواهر

بازار مخصوص كودكان

درآمدزایی دائمی(اگر کوشا باشید درآمدی ماهانه 1 میلیون)
روشهای کسب درآمد از طریق فروتل

نظردادن کاری نداره








zaras بازدید : 93 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

مجموعه نرم افزاری کینگ اندروید پرند

این مجموعه توسط Apktops تست شده و مورد تایید می باشد

شامل بیش از ۱۰۰۰ نرم افزار و ۵۰۰ بازی HD به همراه فایل دیتا

مجموعه نرم افزاری اندروید به همراه اتوران اختصاصی و تصاویر محیط برنامه

zaras بازدید : 82 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (1)

دانلود موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای آرمین ۲afmچی شد صدا قطع شد

کیفیت ۱۰۸۰ HD / به همراه آهنگ / بدون تگ تبلیغاتی

zaras بازدید : 73 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

موزیک ویدئوجدید جام جهانی 2014 از امیر تتلو

متن آهنگ جدید امیر تتلو جام جهانی 2014

دانلود آهنگ منم یکی از اون یازده تام با تنظیم نادر کوهستانی

دانلود آهنگ منم یکی از اون 11 تام  با دو کیفیت :

zaras بازدید : 80 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود اجرای جدید و فوق العاده زیبای و شنیدنی مرتضی پاشایی و محسن یگانه به نام یکی هست با بالا ترین کیفیت

فایل تصویری هم اضافه شد.

برای دانلود ویدیو موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید …

zaras بازدید : 78 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

اکثر ما بازی FIFA را بازی کرده ایم.فیفا از بهترین بازی‌ فوتبال در جهان است. در ورژن ۱۴ بازی: ۳۳ لیگ، ۶۰۰ تیم و ۱۶۰۰۰ بازیکن وجود دارند. بازی دارای ۳۴ استادیوم جهان نیز هست. در این نسخه‌ ، گرافیک و گیم‌ پلی تغییراتی خوبی و رو به جلویی داشته تا کاربر بهترین تجربه را از بازی داشته باشد.در بازی تجربه تازه ای از پاس، شوت و تکل با تاچ جدید بازی را داشته باشید .

zaras بازدید : 43 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

امکانات این اپلیکیشن فوق العاده تنها به موارد ذکر شده محدود نمی گردد چرا که با استفاده از آن خواهید توانست تصاویر خود را به سادگی ارسال کنید و یا با ساخت یا پیوستن به گروه های چت رومی که بیش از ۱۰۰ نفر در آنها حضور دارند از این امکانات بهره مند شوید . - اگر مایلید برای تماس های خود هزینه ای پرداخت نکنید؟ اگر تعداد پیامک هایتان زیاد است و هزینه بالایی را متحمل می شوید؟برنامه LINE را دانلود کنید. این برنامه با بهره گیری یک طراحی حرفه ای و جالب امکان ارسال پیامک و تماس گرفتن به صورت رایگان را برای شما فراهم می کند. برنامه فوق هم اکنون در بسیاری از کشور های جهان مورد استفاده قرار می گیرد از قبیل:  ژاپن، تایوان، اسپانیا، روسیه، هنگ کنگ، تایلند، سنگاپور، مالزی، ماکائو، سوئیس، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و ایران عزیزمان که می توانید آخرین نسخه از این نرم افزار فوق العاده را از ادامه مطلب قابل دانلود است .

zaras بازدید : 44 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بدون شک مرورگر قدرتمند گوگل کروم یکی از بهترین نرم افزارهای وبگردی است، که توسط گوگل ارائه شده است و از لحاظ سرعت و طراحی منحصر به فرد است. این مرورگر Google Chrome از تمامی از زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند و تا به حال افزونه های متنوعی برای مدیریت هر چه بهتر سایت ها و اینترنت برای این مرورگر عرضه شده است. همچنین می توانید محیط برنامه را نسبت به سلیقه خود با استفاده از تم های موجود زیباسازی کنید. البته علاوه بر ظاهر زیبا و سرعت بالای بارگذاری صفحات برنامه دارای Task manager حرفه ای برای مدیریت تب ها و صفحات باز شده است. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: امنیت بالا در برابر اسپم ها، امکان مدیریت حرفه ای اکانت ایمیل، جلوگیری از بازشدن صفحات تبلیغاتی (popup) و … اشاره کرد. در ضمن می توانید بوکمارک ها و اطلاعات موجود در مرورگر خود را با سایر مرورگر ها در گوشی یا رایانه دیگر همگام سازی کنید.، برای این کار کافی است با یک ایمیل مشترک وارد نرم افزار شوید

zaras بازدید : 51 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اجرای فلش در PC با Flash Player Pro v5.8 : کمپانی Adobe بعد از نسخه ی ۹ تغییر بزرگی را اعمال کرد. این شرکت در اقدامی عجیب نرم افزار (پلیر) مخصوص ویندوز را از سری آپدیت های جدید حذف کرد. حرکتی که خیلی از کاربران را وادار به شکایت کرد. این اقدام شما را مجبور می کرد که فایل های فلش خود را از طریق مرورگرها یا ویدئو پلیرها مشاهده کنید. بعد از اینکه شکایات کاربران بیشتر شد، Adobe تصمیم گرفت که یک Portable Player عادی نیز به صورت غیر رسمی عرضه کند. این پلیر در وب سایت و یا انجمن ها و نمایندگی های زیرمجموعه ی Adobe به صورت مستقیم برای دانلود قرار ندارد. Flash Player Pro نام این نرم افزار است. این برنامه در واقع یک نرم افزار اجرای فایل های فلش در کامپیوتر می باشد. این برنامه در دسته بندی Video Player ها قرار می گیرد اما تخصص خاصی در اجرای فایل های فلش دارد. برای مثال، همانطور که می دانید بازی های فلش از جمله کاربردهای بزرگ این فایل ها هستند که معمولاً پلیرهای دیگر قادر به اجرای صحیح این فایل ها نمی باشند. Flash Player Pro این مشکل را نیز حل کرده است و شما می توانید با کمک آن بازی های فلش را نیز به خوبی اجرا کنید.

zaras بازدید : 50 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مجموعه مستند Wildlife Specials يکي از معدود مستند هايي است که به بررسي جزييات کامل زندگي 11 حيوان از حيوانات سرشناس آبي و خشکي زي مي پردازد. در قسمت چهارم از اين مجموعه بسيار ديدني در مورد کوسه ماهي سفيد است. از مجموعه 20هزار گونه ماهي که در اقيانوس ها و درياهاي روي کره زمين هستند تنها 370گونه آن مربوط به کوسه ماهي است. مدت‌ها پيش از به وجود آمدن دايناسورها، کوسه‌ها فرمانرواي آب‌ها بودند. آنها نخستين بار بيش از 400ميليون سال پيش شکل گرفتند و در 100ميليون سال اخير به ندرت دستخوش تغيير و دگرگوني شده‌اند. امروزه کمتر گونه‌اي از موجودات کره زمين چنين احترام و ترسي را بر مي‌انگيزد. اين شکارچيان حيرت‌انگيز با خوردن موجودات ضعيف و زخمي، در بالاي چرخه غذايي دريايي قرار مي‌گيرند. آنها با اين کار به حفظ تعادل در سيستم طبيعت کمک مي‌کنند. در اين مستند با جزييات بيشتري از زندگي اين موجود با هيبت آشنا خواهيد شد.
توضيحات کامل در ادامه مطلب موجود است.

zaras بازدید : 43 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود مستند مقایسه مسی و رونالدو 

مستند Messi Vs Ronaldo The Ultimate War

بخش سوم مستند درباره مقایسه Goals اضافه شد …

 

در مستند مقایسه مسی و رونالدو دو تن از ستاره های مشهور دنیای فوتبال ازدید های مختلف مورد مقایسه قرار گرفته اند. رقابت های تنگاتنگ بین دو تیم پر طرفدار بارسلونا و رئال مادرید و تماشاگران با تعصبی که این دو تیم رقیب دارند نیز بر جذابیت آن افزوده است. مستند مقایسه مسی و رونالدو در 2 قسمت منتشر شده است. در قسمت اول آن مقایسه پاس های دیدنی و سرنوشت ساز ، گل های زیبا و دریبل های مسی و رونالدو پرداخته است و مهارت های هر دوی آنها را در زمینه های مختلف به تصویر کشیده است.

zaras بازدید : 197 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آهنگ ایران ای سرای امید از محمدرضا شجریان با کیفیت عالی

دانلود آهنگ تصنیف ایران ای سرای امید محمد رضا شجریان

| آهنگساز:محمدرضا لطفی , شاعر:هوشنگ ابتهاج |

بهمراه متن ترانه و پخش آنلاین آهنگ

zaras بازدید : 40 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

که راحت میتونی کسب درآمد کنی فقط کافیه ثبت نام کنی و تبلیغاشو تو وبلاگ یا سایتت بزاری بعد اونو به امان خدا ول کنی و بعد از چند مدت بری

توحساب کاربریت و پولات برداشت کنی پس الان ثبتنام کن . ضمنا بگم که سایتی که قبلا معرفی کردم درآمدش زیادتره نگی نگفتی

 

zaras بازدید : 37 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


http://s4.picofile.com/file/7774542903/%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.gif

با عضويت  مبلغ 50،000 ريال پاداش اوليه دريافت خواهيد نمود و به ازاي تبليغات و فروش محصولات اين سايت درصد پورسانت بسيار مناسبي دريافت خواهيد كرد. روشهاي تبليغات و همكاري را بعد از عضويت مي توانيد در پنل همكاري تبليغاتي مشاهده فرمائيد.
برای ورود کلیک کن

 

zaras بازدید : 63 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

برای استفاده از این برنامه باید اتصال خود به اینترنت را برقرار نمایید

مطمئنا این برنامه شما را شگفت زده خواهد کرد ، این نرم افزار ذهن شما را می خواند. شما با یک غول چراغ جادو به نام Akinator the Genie سر و کار دارید. شما باید ابتدا یک شخصیت نسبتا معروف را در ذهنتان در نظر بگیرید ، بعد برنامه از شما یک سری سوال می پرسد و در نهایت شخصیت مورد نظر شما را حدس می زند. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را دانلود و نصب کنید تا به قدرت و دقت آن پی ببرید . برای دانلود و تصاویر بیشتر از آخرین نسخه این برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود برنامه غول چراغ جادوی ذهن خوان Akinator the Genie v3.1, 3.5 out of 5 based on 117 ratings

zaras بازدید : 37 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر از ظاهر تکراری گوشی اندرویدی خود خسته شده اید ما به شما لانچر فوق العاده با افکت های شگفت انگیز به نام Tsf shell را معرفی میکنیم.این لانچر که دارای قیمت بالایی نیز در مارکت هست و طرفداران زیادی نیز دارد با امکان شخصی سازی بسیار زیاد و همچنین افکت های مختلف و بسیار زیبا، ویجت های متعدد ، دسترسی سریع به برنامه ها،امکان نوشتن متن بر روی صفحه اصلی و امکانات بسیار دیگر این لانچر را به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل کرده است.در ادامه مطلب میتوانید اخرین نسخه این لانجر را بصورت فول از رایان موبایل دریافت نمایید.

zaras بازدید : 36 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ایجاد حالت آرامش کامل و مدیتشن جهت بازگشت مغز به شرایط آرمانی
-
افزایش قدرت یادگیری
-
افزایش خواب آلودگی جهت درمان بیماری بی خوابی یا جهت به خواب رفتن سریعتر
-
افزایش قدرت تمرکز و هشیاری
-
درمان سردردهای شدید و میگرن یا سایر دردهای مرتبط
-
ایجاد حالت آمادگی برای شرایط بحرانی و پر استرس
-
خود هیپنوتیزمی و ارتباط با ناخودآگاه

بنر ها



تعداد صفحات : 2

درباره ما
این رسانه از شما وبگردان عزیز میخواهد از صفحات دیگر دیدن فرمایید با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 2,531
  • بازدید کلی : 16,566
  • مدیا پلیرجدید ما


    یک پیشنهاد عالی
    چتروم سایت ما


     چت آنلاین

     

    نام:

     

    افراد آنلاین : زیاد

    Code Chatroom