loading...
شهر حباب های نجومی
محصولات آموزشی (یادگیری آسان)


طلا جواهر

بازار مخصوص كودكان

درآمدزایی دائمی(اگر کوشا باشید درآمدی ماهانه 1 میلیون)
روشهای کسب درآمد از طریق فروتل

نظردادن کاری نداره








zaras بازدید : 44 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بدون شک مرورگر قدرتمند گوگل کروم یکی از بهترین نرم افزارهای وبگردی است، که توسط گوگل ارائه شده است و از لحاظ سرعت و طراحی منحصر به فرد است. این مرورگر Google Chrome از تمامی از زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند و تا به حال افزونه های متنوعی برای مدیریت هر چه بهتر سایت ها و اینترنت برای این مرورگر عرضه شده است. همچنین می توانید محیط برنامه را نسبت به سلیقه خود با استفاده از تم های موجود زیباسازی کنید. البته علاوه بر ظاهر زیبا و سرعت بالای بارگذاری صفحات برنامه دارای Task manager حرفه ای برای مدیریت تب ها و صفحات باز شده است. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: امنیت بالا در برابر اسپم ها، امکان مدیریت حرفه ای اکانت ایمیل، جلوگیری از بازشدن صفحات تبلیغاتی (popup) و … اشاره کرد. در ضمن می توانید بوکمارک ها و اطلاعات موجود در مرورگر خود را با سایر مرورگر ها در گوشی یا رایانه دیگر همگام سازی کنید.، برای این کار کافی است با یک ایمیل مشترک وارد نرم افزار شوید

zaras بازدید : 51 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اجرای فلش در PC با Flash Player Pro v5.8 : کمپانی Adobe بعد از نسخه ی ۹ تغییر بزرگی را اعمال کرد. این شرکت در اقدامی عجیب نرم افزار (پلیر) مخصوص ویندوز را از سری آپدیت های جدید حذف کرد. حرکتی که خیلی از کاربران را وادار به شکایت کرد. این اقدام شما را مجبور می کرد که فایل های فلش خود را از طریق مرورگرها یا ویدئو پلیرها مشاهده کنید. بعد از اینکه شکایات کاربران بیشتر شد، Adobe تصمیم گرفت که یک Portable Player عادی نیز به صورت غیر رسمی عرضه کند. این پلیر در وب سایت و یا انجمن ها و نمایندگی های زیرمجموعه ی Adobe به صورت مستقیم برای دانلود قرار ندارد. Flash Player Pro نام این نرم افزار است. این برنامه در واقع یک نرم افزار اجرای فایل های فلش در کامپیوتر می باشد. این برنامه در دسته بندی Video Player ها قرار می گیرد اما تخصص خاصی در اجرای فایل های فلش دارد. برای مثال، همانطور که می دانید بازی های فلش از جمله کاربردهای بزرگ این فایل ها هستند که معمولاً پلیرهای دیگر قادر به اجرای صحیح این فایل ها نمی باشند. Flash Player Pro این مشکل را نیز حل کرده است و شما می توانید با کمک آن بازی های فلش را نیز به خوبی اجرا کنید.

zaras بازدید : 50 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مجموعه مستند Wildlife Specials يکي از معدود مستند هايي است که به بررسي جزييات کامل زندگي 11 حيوان از حيوانات سرشناس آبي و خشکي زي مي پردازد. در قسمت چهارم از اين مجموعه بسيار ديدني در مورد کوسه ماهي سفيد است. از مجموعه 20هزار گونه ماهي که در اقيانوس ها و درياهاي روي کره زمين هستند تنها 370گونه آن مربوط به کوسه ماهي است. مدت‌ها پيش از به وجود آمدن دايناسورها، کوسه‌ها فرمانرواي آب‌ها بودند. آنها نخستين بار بيش از 400ميليون سال پيش شکل گرفتند و در 100ميليون سال اخير به ندرت دستخوش تغيير و دگرگوني شده‌اند. امروزه کمتر گونه‌اي از موجودات کره زمين چنين احترام و ترسي را بر مي‌انگيزد. اين شکارچيان حيرت‌انگيز با خوردن موجودات ضعيف و زخمي، در بالاي چرخه غذايي دريايي قرار مي‌گيرند. آنها با اين کار به حفظ تعادل در سيستم طبيعت کمک مي‌کنند. در اين مستند با جزييات بيشتري از زندگي اين موجود با هيبت آشنا خواهيد شد.
توضيحات کامل در ادامه مطلب موجود است.

zaras بازدید : 43 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود مستند مقایسه مسی و رونالدو 

مستند Messi Vs Ronaldo The Ultimate War

بخش سوم مستند درباره مقایسه Goals اضافه شد …

 

در مستند مقایسه مسی و رونالدو دو تن از ستاره های مشهور دنیای فوتبال ازدید های مختلف مورد مقایسه قرار گرفته اند. رقابت های تنگاتنگ بین دو تیم پر طرفدار بارسلونا و رئال مادرید و تماشاگران با تعصبی که این دو تیم رقیب دارند نیز بر جذابیت آن افزوده است. مستند مقایسه مسی و رونالدو در 2 قسمت منتشر شده است. در قسمت اول آن مقایسه پاس های دیدنی و سرنوشت ساز ، گل های زیبا و دریبل های مسی و رونالدو پرداخته است و مهارت های هر دوی آنها را در زمینه های مختلف به تصویر کشیده است.

بنر ها



تعداد صفحات : 16

درباره ما
این رسانه از شما وبگردان عزیز میخواهد از صفحات دیگر دیدن فرمایید با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ ما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 2,539
  • بازدید کلی : 16,574
  • مدیا پلیرجدید ما


    یک پیشنهاد عالی
    چتروم سایت ما


     چت آنلاین

     

    نام:

     

    افراد آنلاین : زیاد

    Code Chatroom